stycznia 16, 2018 0

Wracam ;) !


  Szczerze przyznam, że tak długa przerwa w blogowaniu nie była przewidziana ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Wracam zmotywowania i pełna pomysłów. 
  Cisza spowodowana była dosyć spontanicznym wyjazdem do Polski i szczerze powiem, że chciałam ten czas wykorzystać najlepiej jak potrafię. Pewne rzeczy się skomplikowały co przyczyniło się również do tego, że moje małe wakacje z 2 tygodni przedłużyły się do prawie 1,5 miesiąca. Wyjazd do Polski wykorzystałam nie tylko przyjemnie ale i pożytecznie z czego jestem naprawdę dumna! Postanowiłam wykonać wszystkie badania kontrolne swojego stanu zdrowia. Może wydawać się to niezbyt szczególnym osiągnięciem ale dla mnie to naprawdę sukces! Należę do grupy osób, która stroni od lekarzy i wszelkiego rodzaju badań ! ale strach ma wielkie oczy. Teraz wiem, że przed niczym się nie ucieknie i lepiej zapobiegać niż leczyć. 
  Tak czy inaczej przepraszam za tak długą przerwę i obiecuję się po prawić. 

   Oczywiście życzę Wam Wszystkim Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Przede wszystkim dużo, dużo zdrowia i motywacji w osiąganiu swoich celów oraz ogromu siły w przezwyciężaniu strachu! Buziaki !!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Le méli - mélo