sierpnia 27, 2017 6

Premiera Życia CZAS START!




Czas start ! Zaczynam po raz  kolejny tą niezwykłą przygodę. Nie, nie kochani to nie mój premierowy blog no ale kto nie ryzykuje szampana nie pije wiec ?.. do trzech razy sztuka. Kocham dzielić się  z innymi swoimi pomysłami,  przemyśleniami, przeróbkami DIY, inspiracjami. Poprzednie blogi muszę  przyznać  zaniedbałam ale było to spowodowane konkretnymi powodami. Po upływie ponad dwóch lat jestem w stanie powrócić  z podwójną siłą  i motywacją  oraz systematyką.
 Niekiedy w naszym życiu pojawia się pewien przestój spowodowany nagłymi, niespodziewanymi  a czasami nawet i bolesnymi zdarzeniami. Właśnie tak było w moim przypadku. Kilka dni temu jednak postanowiłam się otrząsnąć. Zamknąć rozdział, który już dawno powinien  zostać zamknięty nie tylko ze względu na mnie samą. Niekiedy kres życia najbliższych nam osób  sprawia, że my sami przestajemy „żyć „. Egzystujemy trwamy i funkcjonujemy ale tak naprawdę  jesteśmy otoczką nas samych.  Ciężko ten etap nazwać życiem kiedy myśli chodzą własnymi ścieżkami  a każda rzecz kojarzy się z tą konkretną osobą.  Najgorzej jeśli my sami tak naprawdę nie chcemy zakończyć etapu żałoby mimo, że trwa ona już tak długo. Swoją drogą zawsze zastanawiał mnie a raczej dziwiło jak żałoba może trwać rok ,przecież to tak bardzo długo. Niby to tylko umowne określenie czasu. Prawdą jest to, że jeżeli człowiek sam nie zetknie się z uratą najukochańszej osoby najprawdopodobniej sam podzielał będzie moje zdanie. Dla mnie rok przeleciał jak piasek przez palce a na pogodzenie się z tą sytuacją potrzebowałam znacznie więcej czasu.
Na szczęście po dwóch i pół roku nadszedł czas na uporządkowanie trwającego chaosu. Ta osoba na pewno zaręczam nie byłaby zadowolona z tego że  przestałam robić to co kocham a moje hobby leży zakurzone w najgłębszym zakątku. Tak więc uporządkowałam  wszystko to co powinnam uporządkować   i wracam dla Was dla siebie i dla niej.

Jestem byłą studentką metodyki dochodzeniowo śledczej w Poznaniu i wielką fanatyczką psychologii. Dlatego tez pewnie uwielbiam analizować,  myśleć,  przypuszczać, zastanawiać się... z tego tez względu na moim blogu zapewne wiele razy pojawią  się pewnego rodzaju refleksje błądzące ścieżkami moich spostrzeżeń.  Psychologia to nie wszystko co kocham. Uwielbiam wszystko to co związane z kreatywnością i pobudzaniem swoich zmysłów wyobraźni. Jestem miłośniczką przerabiania ubrań  oraz wszelkiego rodzaju DIY.
Moda jest aspektem który zajmuje w moim hobby bardzo ważne miejsce.  Nie traktuje jej jako wyznacznika najnowszych trendów. Moda to dla mnie zabawa, możliwość ukazania swojego ja. Moda to indywidualność .Moda to rzecz którą mogą  bawić się wszyscy na milion sposobów.

Ten blog jest dla mnie wyjątkowy pod względem samego czasu jego tworzenia. Postanowiłam, że tym razem włożę w ten początkowy etap nie tylko serce ale i czas. Jest to blog czysto amatorski ale nic nie stało na przeszkodzie aby sprawić by wyglądał w miarę " profesjonalnie". Godziny poświęcone na wymyślanie sensownej nazwy (chociaż dla niektorych nadal może pozbawiona jest sensu), rysowaniu logo oraz ikonek społecznościowych, szukaniu odpowodnich dodatków dały mi w efekcie wiele satysfakcji. Ciesze się , że  jest tu część mnie samej. Mam nadzieje że  dzieki temu zaangażowaniu jeszcze wiecej starań wkładała będę w jego prowadzenie.

Tak więc nie pozostaje mi powiedzieć nic innego jak  : DO DZIEŁA  ! 











6 komentarzy:

  1. W Życiu bywają takie chwilę, że musimy się zatrzymać. Najważniejsze żeby po nich wstać i iść dalej. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W moim życiu nastał właśnie taki moment i chcę wykorzystać to najlepiej i najefekrowniej jak tylko potrafię.

      Usuń
    2. "Wspomnienie jest jedynym rajem, z którego nikt nas nie może wypędzić' Paul S.

      Usuń
    3. Prawda ! Ze stratą trzeba się pogodzić nie tylko ze wzgledu na siebie ale z szacunku do tej osoby. Ból kiedyś zniknie a wspomnienia zawsze będą najcenniejszą pamiątką! Zwłaszcza takie wspomnienia...

      Usuń

Copyright © 2017 Le méli - mélo